Dokładnie za miesiąc właścicielka Eufonii - Marta Jeż stanie na scenie #MyCustomerWorldForum.

Jak zapewniają Organizatorzy - #MCWForum to wydarzenie biznesowe z wyjątkowymi prelegentami. Każdy prelegent ma do opowiedzenia inspirującą historię. Dlatego bardzo cieszymy się, że zostaliśmy zaproszeni do tak wspaniałego grona!

Na potrzeby wydarzenia mówcy wybrali sobie "indiańskie imiona". Przedstawicielka Eufonii ukrywa się pod imieniem - Żyjąca w dźwięczności.

Opis naszej prezentacji:

Rekrutując kandydatów na stanowisko pracownika telefonicznej obsługi klienta często w wymaganiach wypisujemy "dobrą dykcję“, podczas szkoleń z komunikacji podkreślamy, że należy „mówić wyraźnie“. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że jest to ważny czynnik wpływający na jakość świadczonych usług. Ale co to właściwie jest? Wymawia się włanczać, włonczać czy włączać? Jakie jest idealne tempo, które pozwala słuchaczowi zapamiętać najwięcej z naszego przekazu? Dykcję ma się jedną na zawsze czy jest to czynnik, który może ulegać zmianom? Co właściwie się stanie kiedy zaczniemy mówić niechlujnie? Wiemy czym jest dykcja czy…jest to dla nas fikcja?

Zapraszamy do Warszawy 9 i 10 maja 2018 roku. Wstęp na wydarzenie jest płatny. Wymagana wcześniejsza rejestracja.