Oferta dla firm

Oferta szkoleniowa dla firm

Wystawiamy faktury VAT
Działamy w całej Polsce


Na terenie całej Polski prowadzimy szkolenia zamknięte dla firm.

Każdy z tematów realizujemy jako szkolenie 8 godzinne (dla grup do 15 osób) w cenie 3500 zł brutto.

Cena zawiera:

  • dojazd do klienta
  • atrakcyjne materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika
  • imienne zaświadczenia dla każdego uczestnika

Realizowane tematy

1. Głos narzędziem pracy
  • powstawanie głosu - zależności
  • jak uniknąć chrypki i suchości w gardle
  • negatywny wpływ stresu na głos
  • znaczenie kawy i innych czynników zewnętrznych
  • eliminacja “mlasków“ i “trzasków“
  • wstęp do pracy nad barwą dźwięku
  • wzmocnienie głosu, poprawa słyszalności
2. Dykcja i ortofonia
  • ćwiczenia poprawiające dykcję
  • rażące błędy językowe
  • pisownia nie równa się wymowie
  • zasady fonetyczne
  • szczękościsk i zgrzytanie zębami
  • rola samogłosek w mówieniu
  • łamańce językowe
3. Melodia w przemówieniach publicznych
  • jakie elementy warunkują uwagę słuchacza, rodzaje rozproszeń
  • sposoby na podkreślenie najważniejszych elementów wypowiedzi
  • dostosowywanie tempa i intonacji - intencja w głosie
  • rola emocji w przemówieniach
  • wpadki medialne
  • zasady pracy z kamerą i mikrofonem
  • głos jako element wizerunku
Zamów spersonalizowane szkolenie

Ułożymy program szkolenia pod Twoje wymagania. Podlega ono indywidualnej wycenie uwzględniającej:

  • wymiar godzinowy
  • liczba uczestników
  • zapotrzebowanie na materiały szkoleniowe i zaświadczenia imienne
  • preferencje organizacyjne
Skorzystaj z opcji dodatkowych

Na życzenie klienta zadbamy dodatkowo o catering, zastosujemy elementy integrujące pracowników a po zakończonym szkoleniu przekażemy uczestnikom stworzone materiały audio i video.

Współpracowaliśmy z:

grupa KIM Fundacja Fabryka Muzyki Radio Bielsko Radio Bonus_logo_final “handimania “handimania Nauka Językow Obcych

Skontaktuj się z nami, by poznać szczegóły

pobierz ofertę pdf formularz kontaktowy

Pracownicy nauczą się jak:

  • lepiej brzmieć w rozmowach bezpośrednich i telefonicznych
  • skutecznie zwracać uwagę głosem na najważniejsze elementy wypowiedzi
  • utrzymać zainteresowanie klienta na kierowanych do niego słowach
  • prowadzić interesujące prezentacje i prelekcje
  • zniwelować stres związany z ważnymi rozmowami
  • unikać błędów językowych
  • dbać o narząd głosu w warunkach biurowych (klimatyzacja, długotrwałe rozmowy telefoniczne itp.)

Atuty szkolenia:

  • przemienność form, aktywizacja uczestników
  • trafne anegdoty, celne przykłady
  • atrakcyjne materiały ćwiczeniowe dostosowane do grupy docelowej
  • przyjazna atmosfera
  • reagowanie na pojawiające się potrzeby uczestników